Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «کلبه عموپورنگ» گفت: فیلم «شهر گربه‌ها» به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد خواهد کرد قطعا مورد استقبال قرار می‌گیرد.

امیر غفارمنش در گفت‌وگو با میزان پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول تمرین اجرای نمایشی به کارگردانی گلاب آدینه با عنوان «بانوی محبوب من» هستم که قرار است بزودی با بازی نقش آفرینان دیگری، چون جلیل فرجاد، نورا هاشمی، رضاعمرانی و مرتضی امینی تبار اجرا شود، این نمایش موزیکال که بر اساس نمایشنامه بانوی زیبای من نوشته برنارد شاو نوشته شده است به زودی در تئاتر شهر، سالن اصلی به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار سینمای ایران اینجا کلیک کنید

این بازیگر سینما پیرامون حضور خود در فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» بیان کرد: فیلم «شهر گربه‌ها» که قرار است از ماه آینده روی پرده اکران برود به دلیل نوع سبک و سیاق خود و ارتباطی که به صورت چند سویه با کودک و حتی والدین ایجاد خواهد کرد قطعا مورد استقبال قرار می‌گیرد، از آنجا که تولید آثارنمایشی در ژانرکودک رنگ باخته و شیوع کرونا نیز مزید بر این بی لطفی‌ها و عدم توجه به این نوع سینما شده معتقدم فیلم سینمایی «شهر گربه ها» به لحاظ ساختار و جذابیتی‌های روایی وبصری اثری موفق است که امیدوارم از گیشه خوبی برخوردار باشد.

بازیگر فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» اضافه کرد: از آنجا که سید جواد هاشمی کارگردان این فیلم تاکید بسیاری بر متمایز بودن نقش‌ها به لحاظ مختلف همچون لحن، صدا، بیان و حتی گریم با فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» داشت بنابراین در کاراکتر‌های «شهر گربه‌ها» که یک کار فانتزی و موزیکال است تمام تلاش خود را به کار بسته تا در شخصیت پردازی‌ها همچون «آهوی‌پیشونی‌سفید» پیش نرود البته شاید نقش‌ها در این فیلم باهم در برخی نقاط به تبع نوع داستان، مشترک به نظر آیند، اما این گونه نیست که از هم تاثیر گرفته باشند.

بازیگر سریال‌هایی چون «دردسر‌های عظیم»، «بوم وبانو»، «دنگ و فنگ»، «روزگار» و «خوش نشین‌ها» اظهار داشت: موسیقی یکی از فاکتور‌های جذب مخاطب به ویژه کودکان است که نیازمند شادی و روحیه شاد هستند بنابراین علاوه بر «شهر گربه‌ها» فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» و حتی «کلبه عموپورنگ» موسیقی و فضای موزیکال را برای بستری شاد و تلطیف شده در لایه‌های ساختاری خود قرارداده اند و به طور کل علی رغم اینکه موسیقی یکی از عناصر جذاب برای کودکان است که باید در آثار نمایشی مورد توجه قرار گیرد، کمبود آن در بیشتر آثار احساس می‌شود.

بازیگر فیلم‌های سینمایی «نفوذی» و »خانه‌ای روی آب» اظهار داشت: معتقدم «شهر گربه‌ها» عنوان جذابی برای این اثر سینمایی است و در واقع هر نامی با پیشوند شهر، شروع گردد مثل شهر موش‌ها و شهر قصه‌ها، جذابیت‌های خاصی به نام یک اثر خواهد بخشید.

غفارمنش ابراز کرد: سید جواد هاشمی که نویسندگی فیلمنامه این فیلم را خود بر عهده داشته از آن دسته افرادی است که نمی‌شود در نوشته‌هایش دست برد، ولی من جزو بازیگرانی هستم که گاهی دیالوگی خارج از فیلمنامه می‌گویم یا بداهه‌ای دربازی انجام می‌دهم که نه تنها اعتراضی نمی‌کند بلکه استقبال هم می‌کند و در این فیلم به اندازه نقشی که باید داشته باشم در پیشبرد فیلمنامه سهیم هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون نقش خود در فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در مورد کاراکترم در این فیلم صحبت نکنم چرا که گفت‌وگو درباره آن، نقش را فاش کرده و از جذابیت‌های آن می‌کاهد.

غفارمنش به تاثیر آثار طنز در روحیه مخاطب خاطرنشان کرد: معتقدم فضا آنچنان در ارتباط با جذب مخاطب تأثیرگذار نیست بلکه در این عرصه آنچه که می‌تواند موثر واقع شود موضوع یک اثر و نوع پرداخت به آن است همچنین چیزی که می‌تواند تضمین کننده استقبال از آثار سینمایی باشد ساخت تولیدات نمایشی در ژانر طنز است، چرا که مردم این روز‌ها تشنه لبخند هستند و شادی قیمت پیدا کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای کودک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای کودک آهوی پیشونی سفید فیلم سینمایی شهر گربه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همه‌چیز از زمانی شروع شد که در اکتبر سال ۲۰۱۷ دو نشریه نیویورک‌تایمز و نیویورکر گزارش دادند که ده‌ها زن مورد سوءاستفاده جنسی یکی از غول‌های هالیوود یعنی هاروی واینستین قرار گرفته‌اند. از آنجا بود که دومینوی رسوایی مردانی که از قدرت و شهرت و ثروت‌شان برای تعرض یا تجاوز به زنان و بعد خفه کردن صدای اعتراض آنها استفاده کرده بودند راه افتاد. زنانی که سال‌ها به سکوت واداشته شده بودند یا هرچه فریاد زده بودند، صدای‌شان به گوش کسی نرسیده بود، از شجاعت همدیگر نیرو می‌گرفتند و پا پیش می‌گذاشتند و زخم‌هایی را که بر جسم و روح‌شان وارد آمده بود آشکار می‌کردند. بازیگران زن مشهوری، به رغم به خطر افتادن حرفه‌شان، به افشاگری علیه واینستین دست زدند. دیوار بلند ترس برای قربانیان فروخته ریخته بود و حالا ترس در چشمان متعرضان و متجاوزان دیده می‌شد. جنبش #من_هم (metoo#)، که پیش‌تر در سال ۲۰۰۶ در فضای مجازی برای اعتراض به فرهنگ تجاوز، تعرض و سوء‌استفاده جنسی راه افتاده بود، بعد از رسوایی واینستین، نیرویی تازه گرفت و زنان بسیاری را از اقصی نقاط دنیا زیر چتر خود متحد کرد. از امریکا تا اروپا، فاصله اقیانوس اطلس به چشم‌برهم‌زدنی طی شد و کابوس رسوایی به قاره سبز رسید. در چند سال گذشته، برخی از کسانی که در صنعت سینما به تعرض یا تجاوز متهم شده بودند در دادگاه متهم یا تبرئه شدند. برخی دیگر پیش از دادگاه با شاکی/ شاکیان پرونده مصالحه کردند. برخی حرفه‌شان به آخر رسید و برخی دیگر هرگز زیر بار اتهامات نرفتند و خودشان را از این‌گونه انگ‌ها مبرا دانستند. هنوز خبرهایی از رسوایی‌های اخلاقی به صدر خبرها می‌آید، مثل دیروز که خبر بازداشت ژرار دوپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی، نشان داد که این جنبش تا زمانی که فضای صنعت سینما به جای امنی تبدیل نشود، قصد بازایستادن ندارد.

جنگ‌های فرانسوی
دوپاردیو ۷۵ ساله که یکی از بازیگران مشهور فرانسه است، در ایستگاه پلیسی در منطقه چهاردهم پاریس به اتهام تجاوز به دو زن، یکی در سال ۲۰۲۱ و دیگری در سال ۲۰۱۴، مورد بازجویی قرار گرفت. این‌طور که ایسنا گزارش داده، دوپاردیو در سال ۲۰۲۰ به تجاوز جنسی به شارلوت آرنولد در سال ۲۰۱۸ متهم شد و در ادامه چندین زن دیگر علیه او افشاگری کردند و در نهایت به شهرت دوپاردیو ضربه خورد. در دسامبر گذشته نیز هلن داراس، هنرپیشه فرانسوی، نیز شکایتی را به پلیس ارائه کرد و مدعی شد که دوپاردیو در سال ۲۰۰۷ هنگام فیلمبرداری فیلم «دیسکو» به او تجاوز کرده است. فعالان فمینیست به شدت خواهان پیگیری این اتهامات بدون دخالت شهرت و قدرت دوپاردیو در روند افشای حقیقت هستند. از سوی دیگر، گروهی از هنرمندان از جمله کارلا برونی و شارلوت رمپلینگ از دوپاردیو در برابر این اتهامات دفاع کردند. در میان مدافعان دوپاردیو نام امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، هم که چندی پیش دوپاردیو را بازیگر بزرگی خوانده بود که مایه افتخار فرانسه است، دیده می‌شود.

دو پرونده قدیمی
هر وقت حرف تجاوز و تعرض و سوءاستفاده جنسی به میان می‌آید، نام‌های رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی و وودی آلن، کارگردان و بازیگر امریکایی، مطرح می‌شود. پولانسکی سال‌ها پیش با دختری نوجوان و زیر سن قانونی در خانه جک نیکلسون، بازیگر افسانه‌ای، رابطه برقرار کرد و بعد از آن برای فرار از مجازات عملش از امریکا گریخت و سال‌هاست که از این کشور دور است و حتی در اروپا هم از پا گذاشتن به کشورهایی که احتمال می‌دهد او را به مقامات امریکایی تحویل دهند خودداری می‌کند. تجاوز به یک نوجوان چیزی نیست که رسانه‌ها به راحتی فراموش کنند و پولانسکی این را به خوبی می‌داند.

داستان وودی آلن هم بسیار طولانی است. میا فارو، بازیگر «بچه رزمری» و شریک زندگی آلن، در دهه ۱۹۹۰ او را به ارتباط با فرزندخوانده‌شان متهم کرد. به درستی مشخص نیست که این اتهام چقدر صحت داشت یا چقدر ناروا بود، اما چیزی که مشخص است این است که آلن با دخترخوانده‌اش ازدواج کرد و در تمام این سال‌ها که همیشه حرف اتهامات او به رسانه‌ها کشیده، با تمام قدرتش زیر بار پذیرش آنها نرفته است. در این سال‌ها بعضی بازیگران زن فیلم‌های قبلی آلن مثل کیت وینسلت اعلام کردند که دیگر حاضر به همکاری با او نیستند. بعضی دیگر مثل ال فانینگ که در «یک روز بارانی در نیویورک» با آلن همکاری کرده، گفته این اتفاقات قبل از به دنیا آمدن او رخ داده و او نمی‌تواند به درستی در این باره قضاوت کند.

نام‌های بزرگ، ترس‌های بزرگ
نام‌هایی مثل کوین اسپیسی، داستین هافمن، سیلوستر استالون، استیون سیگال، ازرا میلر، تِنوچ هوئِرتا، جاناتان میجرز، کیسی افلک، جیمز فرانکو، بیل کازبی و لوئیز سی. کی. از جمله مشهورترین افرادی هستند که نام‌شان در سیاهه رسوایی‌های جنسی سال‌های اخیر ثبت شده. #من_هم (metoo#) شاید جلوی متجاوزان را نگیرد، اما کسی که می‌خواهد از حدش عدول کند می‌داند دیگر مثل گذشته در امنیت به سر نمی‌برد و باید بهای کاری را که می‌کند با از دست دادن کار و حرفه و خویشاوندان و اطرافیانش بدهد. زندگی یک متجاوز حالا دیگر بسیار شبیه فیلمی ترسناک است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901988

دیگر خبرها

  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • نام بازیگر مرد مشهور فرانسوی در سیاهه متجاوزان سینما / صنعت سینما برای زنان جای امن‌تری می‌شود